Adéla Ráčková o své datové cestě, skládání týmů i studiu MBA

V této epizodě Datové kuchyně si s Otou Novotným povídá Adéla Ráčková, absolventka našeho datového MBA na VŠE, která prošla cestu od prvních kampaní v marketingu Telefóniky až po vedení datového a AI týmu v T-Mobile. Dnes se věnuje zákaznické zkušenosti a hledá cesty, jak byznys opravdu přimět vlastnit svá data.

Poslechněte si, jaké to je stavět první tým, a nebo co fungovalo a co se pokazilo při zavádění datové akademie v T-Mobile. Dozvíte se i to, co je pro Adélu nejdůležitější při výběru lidí do týmu a co jí dalo studium MBA.

Novou epizodu si již teď můžete poslechnout na Spotify, Apple Podcasts nebo na YouTube.

Přejeme inspirativní poslech a dobrou chuť!

Adéla Ráčková o své datové cestě, skládání týmů i studiu MBA