PRACOVNÍ DOKUMENTY

Pracovní dokumenty se chápou výlučně jako podklad pro řešení dílčích problémů a úloh a jsou tedy skutečně pracovní. Jsou uspořádány do 3 vrstev (jak ukazuje úvodní obrázek):

  • Úroveň 1: I
    • První „vrstvu“ dokumentů představuje „AF I. Principy analýzy“, kde jsou vymezeny hlavní přístupy a principy celého konceptu.
  • Úroveň 2: II
    • Texty na úrovni II navazují na „Principy analýzy“ a charakterizují firmu a její obsah řízení z analytických pohledů, ale bez odvětvových specifik.
  • Úroveň 3: III (AF III.01 – AF III.0n)
    • Texty na úrovni 3 vycházejí a navazují na dokumenty na prvních dvou úrovních ovšem se zaměřením na určité typy firem a vybraná odvětví ekonomiky. To znamená, že staví na společném základu oblastí řízení firmy v dokumentu [ Oblasti řízení ] a využívají komponenty definované v textu [ Komponenty a souvislosti ].